Organisatie

Op 30 december 2014 is de Stichting 5Hoekloop opgericht. De Stichting kent een bestuur dat vooral bestaat uit inwoners uit de Vijfhoek. Als Stichting hebben we geen winstoogmerk.

Het bestuur van de Stichting 5Hoekloop:

  • Marjon Brinkman
  • Herbert Koerhuis (penningmeester)
  • Marco Reurink
  • Jan Santman
  • Marloes Kornet
5Hoekloop 2016 - Deventer - YourWeddingPhotos


V.l.n.r. Herbert Koerhuis, Tonnie de Winter (inmiddels vertrokken), Suzanne Swart-Beekhuis, Marjon Brinkman en Marco Reurink

Op 16 januari 2015 won de 5Hoekloop de “Sportstimuleringsprijs 2014” tijdens de Deventer Sportverkiezingen. Bestuur Stichting 5Hoekloop

V.l.n.r. Suzanne Swart-Beekhuis, Tonnie de Winter, Herbert Koerhuis, Marco Reurink en Marjon Brinkman

De Ulebelt

De start- en finish van de 5Hoekloop vindt plaats in het centrale groene hart van de wijk De Vijfhoek, De Ulebelt. Zonder de medewerking van De Ulebelt zou de 5Hoekloop niet mogelijk zijn. Naast accommodatie en voorzieningen stelt De Ulebelt ook personeel beschikbaar voor de organisatie van het evenement.

logo Ulebelt

 

 

 

Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn voor een evenement als de 5Hoekloop van groot belang: we kunnen niet zonder! Wij hebben ongeveer 80 vrijwilligers nodig die willen helpen bij de 5Hoekloop! Wil je ook meewerken in ons enthousiaste team van vrijwilligers en gezellig meegenieten van de sfeer tijdens het evenement? Meld je dan nu aan als vrijwilliger via 5Hoekloop@gmail.com of via het contactformulier onder de pagina contact. We hebben hulp nodig voor de volgende activiteiten:

  • Bestuurslid
  • Verkeersregelaars (in het bezit van een geldige pas of bereid zijn deze te halen)
  • Parcourswachten
  • Opbouwen van parcours en start-finishterrein
  • Opruimen van parcours en start-finishterrein
  • Begeleiding bij start / finish terrein
  • Medailles uitdelen
  • Nalopen parcoursen
  • Na-inschrijving / uitgifte startnummers
  • Parkeerbegeleiders.

Geef in de mail aan waarbij je wilt helpen en op welke dag. De meeste hulp is nodig op zondag 11 juni van 8.00 tot 12.30 uur!